Bereik meer klanten door te adverteren op Google en social media of door hoger in Google te komen.

Adverteren op Google

Met Google Ads kun je adverteren op Google. Wanneer iemand een zoekwoord zoekt, waar jij op gevonden wilt worden, verschijnt jouw website boven de organische zoekresultaten. Er kan worden ingesteld welke doelgroep je wilt bereiken op basis van onder andere geolocatie, leeftijd, interesses en met name: de zoekopdracht die iemand intypt.*

Adverteren op social media

Adverteren op Facebook, Instagram, LinkedIn of een ander social media kanaal? Scoor meer bezoekers naar je website of (landings)pagina. Neem contact op om de mogelijkheden te bespreken, hoe we jouw doelgroep het beste kunnen benaderen én overtuigen.

Emailmarketing

Wanneer bezoekers hun emailadres achterlaten in een formulier op de website, wordt deze automatisch doorgestuurd naar jouw emailmarketing software, zoals MailChimp. Wij kunnen je helpen dit te realiseren, zodat je in contact kan blijven met je (potentiële) klanten. Ook als je nog geen nieuwsbrief verstuurd, is het handig om alvast emailadressen te verzamelen.

Betaalde advertenties met Google Ads (SEA)

* Als iemand 'X' intypt in Google, laat dan pagina 'X' zien, waarbij ik maximaal 'X' euro per klik of weergave, en maximaal 'X' euro per dag wil uitgeven, waarbij ik de resultaten van mijn investering per zoekopdracht kan inzien op het Google Ads dashboard.

Hoger in Google (SEO)

Je kunt de zoekresultaten van je website nog verder (laten) verbeteren met 'content marketing'. Dat hoeft niet perse en ook niet gelijk. Je kunt natuurlijk eerst even aankijken hoe je na oplevering al scoort en op basis daarvan verdere stappen nemen, zoals onderstaande ideeën – waarbij we je jou kunnen helpen.

Meer organisch verkeer met landingspagina's

Organisch verkeer is in principe 'gratis website bezoek'. Op basis van relevante zoekwoorden worden pagina's op je website aangemaakt. Dankzij deze vorm van (content) marketing kun je met diverse landingspagina's de zoekresultaten van je website in Google verbeteren.

Je kunt de opbrengst van de investering van het schrijven van teksten terugzien in het aantal leads en in Google Analytics zien via welke pagina ze zijn 'binnengekomen' – zodat je op basis daarvan de overweging kunt nemen om nogmaals in te zetten op het (laten) creëren van landingspagina's, of juist meer af te spitsen op dat bepaalde onderwerp – dat zo goed presteerde.

Linkbuilding

Zijn er relevante websites die een link naar jouw website kunnen plaatsen die ervoor zorgen dat jouw website meer status krijgt bij Google – en je dus hoger in de zoekresultaten komt? Dan nemen wij contact op met deze websites met het verzoek aan linkbuilding te doen. Maar, het algoritme van Google is niet voor de gek te houden. Als er lukraak aan irrelevante linkbuilding wordt gedaan, kan je door het algoritme van Google een penalty krijgen, waardoor je juist lager in de zoekresultaten verschijnt. Wij kunnen zorgen voor de juiste balans met relevante links.

Google Mijn Bedrijf

Wij kunnen je assisteren met alles wat betreft jouw weergave op Google, zoals met een Google Mijn Bedrijf account of de weergave van jouw bedrijf op Google Maps. We koppelen gelijk het account van jouw bedrijf aan het Google Mijn Bedrijf account, zodat een bezoeker van Google die jouw bedrijfsnaam intypt, ook via die weg je website snel kan vinden. Daarnaast is dit ook een goede zet m.b.t. SEO.

Nieuwe klanten bereiken?